Helgen!

Oj, vilken usel bloggerska jag har varit här i några dagar... fy skäms! Men jag ska ska bättra mig och nu ska jag berätta för er vad jag har gjort de senaste dagarna. I lördags var det som sagt fest, vi började hos Annie och Linda i våran klass och hade förfest där. Vilket var mycket trevligt och efter förfesten så gick vi vidare till stadshotellet där det skulle ätas lite tacos och dansa innan det var dags att bege sig iväg på mellan fest.

Hamnade på mellanfest hos Kåre och Lukas i vår klass med lite pojkar och jag, Elin och Reisa var dom ända tjejerna där men gud så roligt vi hade det. Sedan begav vi oss tillbaka till stadshotellet där vi dansade och dansade och hade de hur roligt som helst där faktiskt. Kvällen slutade med att efterfest hos Kåre och Lukas och jag och Elin sprang hem, men kvällen var inte slut då. Vi gick nämligen inte och la oss först vi sex tiden på morgonen ;D

I söndags blev de pizzakäk och vi slappade/sov hela dagen lång.

Igår så fyllde jag år och jag tänkte berätta lite mer om det i ett annat inlägg och visa lite blder på hur min dag var.

Idag hade vi hemstudier och har varit och gjort Mora vilket var mycket trevligt och de blev lite små inköp faktiskt.

Cowboy och jag från i lördags då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0