Gårdagen - Nollning!

Ojoj, vilken gårdag egentligen! Skoldagen var ganska kort, vi fick dela upp oss klassvis för de olika utbildningarna och fick en hel del med information. Efter ett tag så kom dom som går sista året in och hade gjort olika lag som vi skulle dela upp oss i och vi fick inte öppna kuvertet först vi skulle gå där ifrån. Vi skulle samla ihop lite saker och sedan mötas vid campingen klockan sex. Sagt och gjort, klockan tickade iväg och det var dags att bege sig dit.

Vi lekte lite lekar och bjöd på oss själva kan man väl kort och gott säga. Efter lekstunden så drog vi hem till några tjejer i klassen där det var ''efterfest'' eller vad jag ska kalla de.

Men Mikaela var faktiskt en duktig tjej denna gång, tro de eller ej. Men jag tog faktiskt bara något glas och det är jag faktiskt lika glad för att jag gjorde. För jag hade de ändå trevligt och roligt ändå, tack för de! Även fast jag blev otroligt trött, men jag har faktiskt inte sovit ut på flera dagar.

Här har ni oss!
Jag och min älskade sambo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0