En heldag ute i skogen!

Vilken dag! En heldag i skogen rättare sagt och jag vill inte kalla det skogen. Jag vill kalla de en mini-tripp upp på en hög klippa närmare ett litet fjäll såhär ute i naturen, 7km och ingen riktig stig att vandra på. Så nu är jag helt slut och har sträckt ena ljumsken så det gör ont i den också.

När vi skulle gå tillbaka ifrån toppen och ner igen så gick jag, sara och nina lite vilse. Fast ändå inte, men vi trodde att vi hade gjort det. Men efter ett tag så hittade vi dom andra igen och vi var inne på samma spår. Jag kommer att somna ovaggad ikväll! ;)

''Skogen''


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den ser ut som en riktig Trollskog juuu :-D

Men synd va d ju att du gjorde illa ljumsken,stackars lilla gumman!!! :-( Hoppas du blir bra snart iaf!!!



Puss puss! <3<3<3

2009-09-23 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0