Dagens lista

(Bilden är tagen i ayia napa)


humör:
Trött
önskan: Att vara duktig på ALLT! (jag vet att de är omöjligt!)
jag känner för: Ta de lugnt och packa upp lite kläder.
smink: Mascara, kajal och lite mineralfoudation
klädsel: Jag hade på mig ett par jeans, linne och en röd skjorta/tunika men har bytt om till min rosa mjukisdress.
frisyr: Utsläppt och luggen framme, men just nu uppsatt!
köp: Keso, böcker och biljett ;)
längtan: Helg!
kärlek: Min familj och min underbara vänner!
väder: Mulet
jag vill inte: ha redovisning i morgon
måste: läsa
mat: det säääger jag inte ;)
telefonsamtal: pappa
tvprogram: hmm, vi får väl se vad de blir ;)
bästa: Att få komma hem till lägenheten! ;)
sämsta: jobbig föreläsning
roligaste: Haha, jadu! ;D Det finns en del!
låt: keeep on rising, ofc!
bild: Vi skippar bilder idag tror jag.

Nu ska jag träna lite på redovisningen, duscha och försöka läsa lite. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: erika

Sv: den var mycket braaa :) <3

2009-09-04 @ 11:13:32
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0