Då var jag påväg!

Just nu sitter jag på bussen som tar mig hem till Östersund. Kvart över ett har dom sagt att jag ska vara hemma och det är ju faktiskt inte så farligt länge kvar. Det går faktiskt jättebra och det ska bli roligt att få komma hem en sväng.

Men jag måste erkänna att det samtidigt är trist och lämna mitt älskade Orsa. Jag trivs ju som fisken i vattnet där nu! Men det ska bli kul och träffa massa folk igen och göra en massa roligheter och det som också är roligt är att min moster från Stockholm är också påväg upp nu till östersund, hon kammade hem en biljett för 1 kr i natt! ;)

Bjuder på en härlig bild på mig från napa, soligt och fint!
Men här regnar det och är trist, :( så piggar upp stämningen lite!

Kommentarer
Postat av: cizsi

Välkommen hem lilla du! :)

2009-09-18 @ 11:40:15
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0