090915

Just nu känner jag mig bara allmänt trött och seg så jag ligger och degar i soffan tills klockan börjar bli närmare fem skulle jag tro. Idag har vi haft första lektionen/föreläsningen om paketering och det kommer nog att bli bra. Jag hoppas i alla fall på det. Vid fem tiden så beger sig alla reseproducenter till rättvik. Jag berättar mer om de senare! :)

Jo just de, idag fick jag min absolut sista lön ifrån max. Liite sorgligt kanske det är. ;)

Bjuder på en bild från napa idag så jag ska bli lite gladare ;)


Kommentarer
Postat av: erika

Har skorna hemma nu och dom är faktiskt rätt fina :) Vad ska du iväg på för äventyr till rättvik o göra?

2009-09-15 @ 16:01:45
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0