Trött tjej!

Jag orkade verkligen inte skriva någonting igår. Direkt efter skolan så pluggade jag, diskade och skulle sätta mig här men hann inte sitta länge vid dumburken eftersom jag skulle börja laga mat till mig, sambon och hennes kompis som har kommit på besök.

Just nu sitter jag och tittar på Sex and the city filmen som jag älskar och har vilat en liten stund eftersom jag är så satans trött. Men det är bättre nu och då kan jag passa på att skriva en rad här. Jag vet inte riktigt hur många gånger jag har sett denna film nu men den är fortfarande lika underbar, min favorit. Ikväll har vi tvättid oxå! ;)

För någon vecka sedan


Kommentarer
Postat av: erika

Men snygging!

2009-10-14 @ 16:46:49
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0