Härliga söndag!


Idag är det min favorit tvdag för det står mycket på schemat idag.

  • Få mitt hår slingat!
  • Titta på desperate housewives som jag missade i tisdags
  • One tree hill
  • Playa del sol
  • SLAPPA / dammsuga lite.
Det kommer bli en bra söndag känner jag med precis det jag behöver.


Förresten så är det vintertid nu
och man ska ställa tillbaka klockan en timme, vi blev lite chockade här hemma. För vi hade totalt missat det men när vi satte igång datorn så såg vi att det var idag som det inträffade.

Slingfärgen


Kommentarer
Postat av: Mikaela

glömde ju tala om att de är gossip girl oxå ;)

2009-10-25 @ 18:02:48
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0