091008

Gud vilken inspirerande dag det har varit idag! Gud vilka historier alla har att berätta och gud så roligt det har varit att få lyssna och ta del av dom det måste jag verkligen säga. Allt från reseledarjobb till grisar och ja.. allt vad man fick höra.

Jag vet inte om jag har talat om det här förut men gud vad jag tycker om klassen, vilka människor. Ni är helt fantastiska måste jag tala om. Jag älskar utbildningen, det är så himla bra kurser. Det är kurser som man verkligen lär sig någonting utav och som man verklgen kommer att ha nytta av i framtiden. Jag har nog aldrig tagit till mig saker såhär bra och lärt mig så mycket på så kort tid. Jag är så jäkla nöjd, jag är så nöjd att jag har valt att gå den här utbildningen det är precis vad jag har velat hålla på med i hela mitt liv. GAH, Jag älskar det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0