091005

Oj, vilken dag måste jag säga. Den började med att jag vaknade och var hur död som helst och längtade verkligen inte till skolan. Jag var så trött eftersom jag inte hade sovit så bra i natt. Den här veckan har vi nämligen presentationsteknik vilket innebär att vi ska träna och prata inför folk. Vilket jag hatar och jag blir så nervös jämt då jag ska göra det. Men det är ju något som man måste träna på så jag hoppas att det kommer vara bättre efter denna vecka.

Ikväll har jag slingat håret och jag tror faktiskt att det blev bra, eller ja.. min sambo har slingat håret på mig. :) Men det har inte riktigt torkat färdigt ännu. Men jag tror de blev lite blondare ialla fall. :P Annars har vi haft besök av Hillevi och Nina. Vilket har varit otroligt trevligt, det måste vi verkligen göra om! Tack för ikväll tjejer! :) <3

Hittade ingen passande bild så det får bli en på mig från ayia napa istället! ;)
Jag lovar att ni får en bild i morgon på hur håret är och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0