091002

Gårdagen tyckte jag inte var någonting att blogga om faktiskt. Hade lite besök här hemma av lite diverse folk hela dagen tror jag men annars så har jag inget mer och säga om gårdagen faktiskt, inte ett dugg så vi skiter i det.

Idag ska jag fräscha upp håret lite grann igen det blir kul, hoppas det blir någon skillnad eller ja.. vi får väl se.. jag ska ju som sagt bara fräscha upp håret lite grann igen tror jag nämligen. ;) Sedan ikväll är det ju givetvis fest som jag hoppas att det blir kul. Nu innan jag ska klippa mig så ska jag försöka träna lite teori faktiskt, heja heja!

just de, jag glömde att berätta att jag faktiskt
köpte första säsongen av playa del sol igår! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0