Vart ska man åka i sommar?

Jag älskar ju att åka utomlands på sommaren.

Självklart så blir det ju Rhodos bara min lilla gumma fixar sig ett jobb. Men det blir nog bara en vecka i så fall vilket jag kommer att vara väldigt nöjd med.

Men inte helt 100% nöjd ändå. I så fall vill jag åka en vecka till någonstans och då är frågan vart? tillbaka till ayia napa? eller prova på något nytt som, kos?

Eller varför inte prova på en barskola utbildning som sedan kan leda till jobb och vara utomlands hela sommaren? Det snurrar en massa tankar i mitt huvud, man kan ju alltid få drömma. Vi får se hur det blir framöver ;)


 


Här har vi ett hotell på Kos i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0