Min helg!

Usch och fy på mig vilken dålig bloggerska jag har varit i helgen. Men jag tycker faktiskt inte att det gör så mycket eftersom jag har varit hemma och umgåtts med kompisar och helt enkelt inte ägnat så mycket tid till datorn. Men jag tänkte att jag skulle ta och berätta lite om min helg nu. :-)

  • Torsdag
    - Pappa hämtade mig vid busstorget och jag stack hem till mamma för och säga hej och slänga i mig lite mat. Drog ner på max och träffade nina, markus och henrik där bjöds de på glögg. Jag och nina gick en promenad och jag träffade på johan och johan när nina hade lämnat oss. Vi stod och pratade ett tag och sedan var de dags för mig att gå in till sängen för och ladda inför morgondagen.
  • Fredag
    -
    Duschade och fixade mig för att sedan gå ner på stan och kolla in lite LIA platser. Det gick väl sådär eftersom två stycken inte var där så jag ska komma tillbaka när vi har jullov och den sista visste inget först efter årsskiftet. Drog på gina tricot och shoppade lite grann, nina kom och sa hej innan hon skulle åka iväg och sedan kom erika och vi gjorde stan. Ajax kom även och fikade med oss, skönt och se er igen.

    Kvällen blev det utgång, marité var väldigt dåligt så vi drog på G3. Det var jag, erika, måd, johanna och frimp da pimp och jag tackar er för en väldigt rolig kväll. <3
  • Lördag
    - Körde till farmor och farfar med pappa och hälsade på där, det gick väldigt bra även i snöyra och köra på. Efter de var de bara och vila tills jag och mamma skulle iväg på bio. Vi såg 2012 och den var så jävla bra! Det är helt klart en av de bästaste filmerna som jag har sett.
  • Söndag
    -
    Åkte hem till Orsa igen, vi ses igen om en månad älskade östersund. <3 tack för en kanon helg!


  • Har inte fått någon bild från helgen ännu så jag bjuder på en lite gammal bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0