Gårdagen + dagen!

Gårdagen: Direkt efter skolan så gick vi till sjukhuset för att ta vaccinet mot svininfluensan. Det gick bra och gjorde inte alls ont förutom lite grann när dom sprutade i det hela. Vi fick sitta oss ner i 10 min där och vänta så allt var okej och då började jag och svettades som bara den och må lite små illa. Men det gick över efter bara en kort stund och jag var i form igen. Vi drog sedan till mora för att checka läget och handla mat! ;D

Efter besöket i mora drog vi hem till Reisa. (Jag, Lisa, Elin och Sara) Vi skulle göra tacogryta och ha de mysigt och gud så gott det var! Efter maten drog vi vidare till oss för och titta på den första twilight filmen.

Jag var sjukt trött och jag var lite småseg i huvudet redan då och det måste vara sprutan som gjorde det hela. Men jag tog mig igenom hela filmen och gud vad bra den var, men jag blev lite irriterad på slutet.

Fick ett trevligt samtal sådär på slutet av min kväll så jag kunde somna hyffsat gott ändå.

Idag:
Stannade hemma från skolan eftersom när jag vaknade kände jag mig inte helt 100 och hade liten ont i huvudet och lite feber. Jag somnade om och vilade hela dagen och nu är det faktiskt mycket bättre. Förutom att det gör satans ont i min arm. :-(

Nu har jag skrivit av mig lite, så ha en fortsatt bra fredagkväll! ;D


Se den, se den, se den!


ajaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0