Drömmar

Vad jag hela tiden drömmer en massa saker när jag sover nu för tiden. Igår så drömde jag att min lilla pippi dog och jag blev väldigt ledsen. Inatt så drömde jag att jag skulle ta studenten igen och att det inte alls var lika roligt, jag var väldigt besviken på typ allt och alla. Inte alls roligt, jag förstår inte varför jag drömmer så konstigt hela tiden. Men men... jag hoppas att det blir bättre snart och det lär det ju bli. :-)

Jag har dessutom börjat blivit så rastlös, tur jag har lite att sysselsätta mig med i alla fall. Jag måste också säga det att de faktiskt är skönt med långhelg så jag ska väl försöka och inte klaga!


Kommentarer
Postat av: evelin

det är inte alls när ens pippi dör:( tur att de va en dröm

2009-11-27 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0