En liten lista!

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: godis, dricka och en väst.
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är: Ingen ;)
3. Det senaste jag googlade var: En bild.
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin: Hm, säkert något klädesplagg.
5. I min handväska har jag just nu: Plånboken och lite annat nödvändigt, det brukar variera.
6. Min favoritgata i världen är: Min gata hemma i jämtland eller barkis ;)
7. Mitt signaturplagg är: Det är nog tunikor skulle jag chansa på ;)
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: Det skulle nog kunna vara min peak dunjacka.
9. Jag är beroende av: Jordgubbar
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: Nytt, raffigt och tufft, ha-ha!
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: Gina tricot
12. Jag har aldrig köpt något från: Asos.com
13. Jag fyndar bäst på sådant: åh, jag är så dålig på att fynda.
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: Oj, vad svårt!
15. Mitt nästa stora inköp ska bli: Någonting efter jul skulle jag tro. Till datorn eller något liknande ;)
16. Min stilikon är: Ojoj, jag har ingen speciell så men systrarna olsen är väldigt fint klädda.
17. I min skosamling har jag väldigt många par: Ehm, sommmarskor och låga skor.
18. Min drömväska är: Jag har redan min drömväska ;) skulle jag tro.
19. Varje månad shoppar jag för: Oj, ingen kommentar.
20. På nätet shoppar jag helst just nu från: H&M, nelly, mandel eller gina.
21. Min favorit-modeblogg är: Foki eller någon annan lite större bloggare.
22. Jag är som snyggast när jag är: När jag är lite solbränd ;D
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag: Mina kompisar J
24. Mitt hår är : Tunt och blondt och ganska uppklippt men snyggt ;)
25. Mitt drömjobb är inom turism och resor! ;D Reseproducent 4 ftw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0