Den här vill jag se!

Den 14e nov när jag är hemma i mitt kära östersund över helgen så har jag bestämt mig för att jag ska gå iväg på bio. Jag ska ha med mig någon om det är så att jag ska dra med mig mamma för jag ska se den här filmen då. Den handlar om världens undergång och många tror att den kommer bli en av årets bästa filmer.

Bra dag i övrigt då vi fortsatt med paketering och jag tycker fortfarande att det är väldigt roligt.
Det blir en lugn kväll och vi har faktiskt fått helg nu, skönt skönt skönt!


Kommentarer
Postat av: Adam

Jag är på ;)

2009-11-05 @ 21:47:20
Postat av: Mikaela

Men hääärligt du! ;D

2009-11-05 @ 22:20:33
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0