Mycket som händer nu!

Fest i måndags och igår hade vi vår efterlängtade programbal och gud så roligt vi hade! Det var en otroligt bra bal och den kunde inte ha blivit bättre, tack allihopa. Jag är otroligt nöjd! Men jag är otrolgit dålig på att blogga och det kommer jag nog fortsätta att vara här nu framöver då vi har så mycket annat för oss och njuter av våran sista tid som studenter och har bara massa roligheter framför oss ;) Imorgon sätts mössan på, äntligen!


Min frisyr, så otroligt nöjd med den, tack!







Jag får lägga upp mer bilder lite senare ;) Men här har vi litet smakprov!

Kommentarer
Postat av: erika

jag gillar sista bilden skarpt! ;) <33

2009-06-08 @ 11:45:53
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0