Måste bara få berätta!

Jag måste bara få berätta om igår kväll när jag kom hem rätt tidigt efter att ha varit ute och kollat läget med måd. Jag tar mig ett glas till och har köpt cheeseballz som jag käkar och sitter vid datorn och kollar lite låtar. Blir less efter en stund och lägger mig och kikar lite på tvn tills mina ögonlock håller på att falla ihop, känner att jag inte orkar något mer alls. Så jag går och lägger mig i sängen och ställer klockan på någon timme senare för att gå upp igen och fortsätta leta låtarna. Fråga mig inte varför jag hade en sån dum idé men så tänkte jag. Men jag vaknade inte av klockan och glömde datorn och msn och allting på. Så jag vaknade inte först vid sju i morse och var kissnödig och då såg jag att allt fortfarande var på. Det var lite roligt sådär, att jag sov så jädra hårt för att jag var så förbaskat sliten, haha.



Är man student så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0