Lindrig migrän


Vaknade i morse och kände att något inte riktigt var som det skulle.
Jag kände mig seg i huvudet, precis som att man håller på att få ont i huvudet, tänkte ta med mig alvedon till skolan men bestämde mig för att jag inte orkade. Det gjorde att hela jag blev seg och orkade inte skynda mig iväg till skolan så jag kom några minuter sen. Men som tur var så gjorde de ju ingenting. Men dagen gick och det blev värre och vi satt i ett klassrum där det var otroligt dålig luft och då blev det värre för det också. Jag gjorde klart det jag skulle, fick reda på betyget i personlig försäljning och det skulle bli topp betyg, så då kände jag mig nöjd och gick hem. ;) När jag kom hem så kände jag att jag mådde lite illa och inte alls bra, så jag skyndade mig att ta två alvedon och kände efter bara en liten stund att det blev bättre. Jag hatar när jag får sådär ont i huvudet! Men nu hann det inte riktigt gå så långt och det var tur det. :) Nu ligger jag i soffan och ska strax börja och göra lite buddhism tänkte jag, innan mitt älskade desperate housewives börjar. Kanske poppa lite popcorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0