Jag är allt bra lycklig!

Jag kom nyss hem, har varit ute och flängt i sisådär 4 timmar eller något! ;)
Efter att vi hade varit och kollat in allt folk nere vid gamla teatern så begav jag mig ut med pappa och körde lite bil. Vi körde ut till farmor och farfar och hälsade på. Vovven var med och farmor och farfars vovve fick jag träffa. Gud vad jag tycker om den vovven och det sa t.o.m farmor att jag gjorde, haha. Något speciellt där! Det var faktiskt riktigt roligt!

Jag har tänkt på en sak och det är att jag är nog allt bra lycklig. Dom här månaderna efter jullovet har nog varit bland dom bästa någonsin. Vi har gjort så mycket roligt, träffat så mycket folk, dippan, bygget och ja allt. Alla underbara kompisar och allt annat. Jag mår nog väldigt bra och såhär bra har jag nog inte mått på jag vet inte vad, men månaderna efter jullovet har varit kanon. Förutom att jag har varit lite stressad eftersom det är mycket det här med studenten. Men gud så värt det är! Ni är underbara allihopa! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0