Håruppsättningar!

God morgon!
Eftersom jag snart ska gå på bal så har jag ju självklart kollat på en hel del håruppsättningar. Jag var på bal förra året också och då hade jag utsläppt och väldigt lockigt hår och så. Så denna gång tänkte jag ha något annorlunda, mer uppsatt hår så att säga eller uppsatt överhuvudtaget. Jag tänkte visa några som jag funderar på och tycker är väldigt fina! :)




Den här sista har jag tänkt på en längre tid men hittade dem tre andra igår.  Blev väldigt förtjust i dom i mitten och ska jag vara ärlig så är nog den svarthåriga alldeles i min smak. Gud så himla fint! Ska ta med mig lite bilder när jag ska dit, det är ju ändå dags på Tisdag redan, gud så fort det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0