En perfekt lördag!


Först Robinson sedan Eurovision song contest som jag faktiskt tror kommer vara ganska bra. Det verkar vara hyffsade låtar för en gångsskull så det ska faktiskt bli roligt att se. Chokladkaka har jag och gotta mig med oxå! Jag har varit och jobbat lite idag, fick sluta 40min tidigare för att de inte fanns så mycket mer och göra men de gör ingenting. Igår så var vi ner på plaza en sväng, var väl okej men inte så mycket mer än så. Jag har mått bra idag vilket var otroligt bra. Nu ska jag ta och invänta tiden tills den har blivit åtta så jag kan bänka mig framför tvn och mysa, jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Skjortan är i storlek S, men den är ju lite pösig=)

2009-05-17 @ 00:32:11
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0