Äntligen utvilad!

Jag minns inte hur längesedan jag var såhär utvilad, har inte fått sovit ut allt jag skulle i veckan pga att jag går i skolan och lite andra ting som sommarfesten ;) Men men, det får man ta ibland, det är lätt värt de. Men nu är jag utvilad till max!

Och vet ni vad? solen skiner idag också, ska väl försöka gå ut och besöka den lite tror jag. Jag somnade i alla fall ovaggad igår när jag skulle titta på en film, Mr &  Mrs Smith. Efter de gjorde jag mig klar för sängen och var lite mer piggare än tidigare och kikade på något avsnit av mitt älskade sex and the city efter något avsnitt höll ögonen på att falla ihop igen. Det bästa var då att stänga av tvn och ta sig en tupplur och det blev en bra tupplur och jag är redo för dagen!
Nu frukost!



från i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0