Yrkeshögskoleguiden!


..Var en tidning som ramlade ner i min brevlåda idag.
Det första jag gjorde var att slänga tidningen till mamma och sa: ''Ta bort den här skiten!'' Eftersom jag är ganska less på att detta med utbildningar, för jag blir inte klok av de, vet inte bättre vad jag vill. Mamma kikade såklart igenom tidningen och sedan visade hon mig, de fanns ju vissa saker där i som nappade på mig! Jag skulle inte ha sagt sådär ifrån början, för de var faktiskt en bra tidning. Så jag tog mig i kragen och skickade iväg tre ansökningar. Är jag inte bra? Bäst att passa på säger jag, jag kan ju alltid tacka nej sedan om de vore så. Stockholm, Båstad eller Orsa blev de till i allafall. Vi får väl se hur de blir. :)
Nyduschad och fräääsch är jag nu och de är helt otorligt skönt, finns inget skönare än att lägga sig i en varm och skön säng när man är nyduschad och fräsch. Skönt såhär med en halvkväll med erikis och johan.

Just de, jag bowlade igår.
Jag vann, lite stolt iallafall, fick som mest 108 poäng! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0