Vem orkar skolan?

Inte jag iallafall, men lite plugg blev de ju igår.
Vilken tur va?
Men de blev inte så mycket som jag hade tänkt eftersom det var en fröken vid namn e och slutar på rikis som ville umgås en sväng, så vad gör man inte för sina vänner? ;) Men jag får väl göra ett nytt försök ikväll när jag har varit ute på en liten körrunda med far min. Det är faktiskt en stund som jag uppskattar och de bara är en stund för oss två, bara vi två. Det är också dags att sitta bänkad framför tvn idag, Desperate housewives och Andra avenyn! ;)



Ska jag eller ska jag inte, beställa denna skönhet?

Kommentarer
Postat av: DELANIE

Nice blog :) Many hugs Delanie!

2009-03-10 @ 11:44:24
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0