Toppen dag!

Jag har inte haft någon tid över till bloggning idag. Först och främst så har jag och min älskade mamma varit ute och gjort staden hela dagen, vilket var mycket trevligt faktiskt. Efter de tog vi en fika och vandrade sedan hemåt. Hemma blev vi båda lite små slö efter en heldag på staden och la oss och glodde på tvn ett tag. Tills fröken Erikis var på ingång och vi tog en liten promenad innan de var dags att bänka sig framför tvn. Tösen har nyss gått och jag har precis gjort mig i ordning för sängen. Jag tänkte sätta igång dagens avsnitt av Desperate housewives som mamma har spelat in åt mig men de fungerade inge bra de. De gick hur snabbt som helst och de pratade som smurfarna, så de var inge lyckat. Tror jag lägger mig på en gång istället och sover, kanske försöker läsa lite så ögonen blir ännu tyngre.

Någon som vet när reprisen av dagens avsnitt av desperate housewives är?


En av de snygga saker som fick följa med mig hem idag, den är så läcker!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0