Solskenets dag!

Jajjemen, solen skiner och då kan man inte vara annat än glad!
Ny duschad och fräsch sitter jag nu här igen, har tidigare kollat lite gossip girl avsnitt och segat på. Nu ska de bli lite plugg och sedan tror jag banne mig att de blir ytterliggare några gossip girl avsnitt. ;) Vad ska jag börja med? Svenska? Psykologi? Engelska eller personlig försäljning? De tål att tänkas på en liten stund tror jag. Jag har också beställt min mammas födelsedags present idag. Så nu är de bara för mig att invänta den, jag kan tyvärr inte skriva vad de är för något. Eftersom hon läser min blogg lite då och då :P
 Men jag ska säga vad de är när hennes dag har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0