Myskläder på & dags för plugg!

Jag har precis satt på mig myskläderna för att sätta igång och plugga lite. Plugg som jag har hamnat lite efter med som jag helt enkelt inte har orkat tagit tag i nu på lovet som jag lovade mig så fint att göra. Men jag tror nog att de fina ordet eller de inte så fina ordet skolless börjar krya sig på..man får välja själva om de är ett fint ord eller ej. Så nu tyckte jag de var dags att ta mig i kragen och plugga lite har ju en hel del annat plugg oxå att plugga. Engelska, personlig försäljning, svenska, psykologi.. you name it! Det är en hel del som måste pluggas. En sak i taget tar jag, engelska jag har iallafall lyckas plugga under lovet iallafall, vilket är lite tur iallafall. Hade ju gärnat velat plugga lite körkort oxå, men de får komma sen.
Tur för mig att vi fick sluta tidigare idag!


Då kör vi!

Kommentarer
Postat av: ELISE

svar: skoldagen var inte alls bra, jag var där i tjugo minuter och då hann jag till och med gråta. Mådde inte alls bra så jag gick hem.

2009-03-09 @ 19:30:55
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0