Mitt i veckan!

Gud så trött jag var igår kväll, ögonen höll på att ramla ihop vid halv tolv tiden och de är inte likt mig. Men lite plugg hann jag ju med, men de var då hemskt lite. Får försöka ta tag i de lite senare.. idag eller i morgon. Jag älskar onsdagar med riktigt lång sovmorgon! Men jag sover inte så jättebra på nätterna, jag kommer hela tiden ihåg vad de är jag drömmer. Inte alls bra och de måste bli ändring på de snart. Nej, nu ska jag försöka göra något nyttigt innan skolan börjar. Ha en bra dag!


Idag har vi en träff igen, Ingen som är intresserad av en vetevante?
Den finns i ytterliggare två färger, vinröd och orange.
Maila mig på [email protected], vid intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0