Lite rolig info!

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Mikaela Madeleine

Smeknamn:  Lill-mick, plutten.. de är är väl de vanligaste just nu :P

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Hm, nae finns ingen speciell så. Man ska ju försöka lyssna på uppmuntrande låtar så man blir på bra humör igen. :)

Beroende av: Värme och jordgubbar!

Vad tror folk om dig?: Att jag är kaxig, snäll och glad tror jag :P

Stämmer det?: Ja, de gör det väl. Jag kan vara bra nog kaxig när jag vill och snäll är jag ju oftast, glad är jag ju i princip alltid ;)

Vad får du oftast komplimanger för?: Det brukar faktiskt variera, men ögonen och sånt, att jag är söt som ett exempel ;) Kan ju få en komplimang för att jag är kort oxå, haha. Om jag nu ska ta de som en komplimang!

Vad säger du för att imponera på någon?: Svåårt, jag försöker väl att vara snäll! Säga snälla saker till personen och vara allmänt trevlig bara :)

Hur imponerar man på dig?: Åh gud så svår fråga, men att den kan få en att skratta, man trivs ihop med personen och att den är trevlig och våga stå för den man är. Det är verkligen respekt det!

Brukar du skratta för dig själv?:  Absoolut ;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  ''Amen vad smart, så borde jag också göra :P puss''

Var bor du?: Östersund

Trivs du där?: Jadå, men jag hatar all snö! :P Skulle verkligen vilja se något nytt och prova på något annat ställe. Lite miljöomväxling skulle absolut inte skada.

Äger du några converse: Nej, faktiskt inte.

Sprit, cider, vin eller öl: Viiiiiiiiiiiiiiin!

Brukar du bli för full: Haha, ja de brukar kunna hända ja! :P Men inte så full så jag mår dåligt :)

Vad har du för mobil operatör:  Halebop

Är du allergisk mot något: Lite pollen

Har du haft sex idag: Haha, nej! ;)

Hur svarar du i mobilen: Jadu, de är olika. Men är de någon jag vet vem de är så brukar jag oftast svara ''hallå!'' ;)

Vem ringde du senast?: Erika

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Berättade en massa ;)

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar

Sov du ensam: Ja, och de var så skönt ;)

Brukar du komma i tid: Ja oftast så!

När mår du bra: Nästan jämt, men mest när jag är med nära och kära :)

När blev du fotad senast: Hm, igår :P

Hur känner du dig nu: Trött och glad.

Vanligaste färg på dina kläder: Oj, de var svårt :P men svart kanske!

Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter!!!!

Vad saknar du: Värmen och pengar!

Hade du en bra kväll igår: Jaa, myysig! :)

Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller té

Rakar du benen: Jappsii

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid halv tolv tiden på vardagarna

Är du blyg?: Ja ibland

Sysslar du med någon idrott: Nej

Vill du hellre ha mail än brev: Ja, fast de är ju roligt och få brev någon gång.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja de finns säkert!

Har du spytt offentligt: Ja :/

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: typ titta på mig själv :D

Är du nöjd med ditt liv: Ja, de är jag faktiskt! :) inget att klaga på!

Är du bortskämd: hmm...ja..

Vad gör du i morgon: Körlektion på morgonen, skolan efter de och sedan ska jag nog försöka gå ut och gå med erika ;)

Vad är det värsta du vet?: Människor som ljuger!!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: ehuumm.. :D

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hm, svårt val. Min mamma och pappa ;) mina kändisar!

Vad längtar du till?: Studenten, sommar och ayia napa!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja  ♥

Vad använder du för shampoo?:  Head and shoulders

Vad är det finaste du fått?: Åh, jag vetinte! Har mycket fint jag fått, blommor, minidator och ja massa smycken och sånt :) plumsan!

En speciell dag du minns: Jag minns min resa till bulgarien i somras, två veckor värda att minnas som är väldigt speciella!

Hur gammal är du: 18

Tycker du om någon just nu: Naa, de beror på hur man ser de.  :P

Du samlar på: Ingenting, kläder.

Gröna eller röda äppeln: Gröna!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: En kompis, nina eller erika.

Gillar du golf: Ja, de är kul! fast jag är inte så bra på de.

Vilken tid gick du upp idag: kvart i nio

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Japp, hatar att vara barfota.

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: Oj, väldigt längesen nu, minns inte!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och shoppa :)

Bär du glasögon eller linser: yesyes, linser mest men ibland blir de glasögonen.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11 ungefär

Har du piercing: Hål i öronen

Vill du gifta dig: absolut

Vill du ha barn: Jadå, i framtiden.

Solar du ofta: Nej :/

Är du bra på att laga mat: nej, men jag kan väl rätt så bra ;)

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: ungefär som en flodhäst :D

Är du musikalisk?: Verkligen inte :P

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Magnum vision

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Någon gång ibland kan de vara gott.

Vad äter du helst när du ser på film: godis och pocorn!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Det kan nog variera, men tror nog mer jag är en morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Grön/blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: Nejnej

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: ---

Senaste låt du hörde: Minns inte vad låten heter, men någon på radion :P

 

 


Kommentarer
Postat av: erika

Hur vig är du: ungefär som en flodhäst :D hahahahahahahahaha, jag dör!

2009-03-24 @ 13:01:28
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0