Alla dessa drömmar!



I natt drömde jag att vi åkte iväg till Ayia Napa, vi tog flyget och hade de hur roligt som helst! När vi väl kom fram till hotellet så sa ja.. ''Kolla på palmerna, gud så fina det är! Solen, gud så otroligt skönt den värmer, jag bara älskar de här, vi är i paradiset!'' Resten av vårat gänget stod bara och svettades ;) Sen skulle vi checka in på hotellet. Hon som står i receptionen pratade svengelska och sa att vi skulle få vänta lite på våra rum. Vi fick därför gå till ett stort rum med massor av stolar där de satt fler som väntade på sina rum. Efter ett tag kom de en båt och alla skulle tydligen hoppa på den. Det hade nu blivit riktigt dåligt väder och vi for runt på havet där utanför. Han körde som en riktig galning han som körde båten. Det var ganska stora vågor och han körde så jäkla fort, har aldrig varit med om värre! :P Jag trodde att jag skulle dö ute på den där båten i drömmen, haha. Men till slut fick vi gå av båten igen och då kom hon ifrån receptionen och sa åt alla att vi hade fått våra rum. Då började alla att traska mot rummen och där efter vaknade jag.. haha! Lite udda dröm men ändå härligt att drömma om att jag fick vara i varmare breddgrader ett tag ;)
Förstår ni nu att åka utomlands är de absolut bästa jag  vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0