Tillbaka till verkligheten!

Jag vet inte ens vart jag ska börja, jag har haft fullt upp de två senaste veckorna och jag har haft det så grymt jävla kul. Jag har festat, festat, festat och sovit. Det är väl nästan i princip vad jag har hunnit med. Men helt utvilad är jag inte för de, för tillräckligt med sömn de har jag inte fått. Men vad gör det om 100 år?

Jag kan bara säga det att.. Jag har fan i mig tagit studenten, äntligen! Jag gjorde de och det var bland den bästa dagen i hela mitt liv. Flaket, gud så roligt! Det måste fan i mig vara det roligaste jag har gjort någon gång. Jag har gruvat mig för att skriva här i bloggen för jag visste inte hur jag skulle börja och vad jag skulle skriva för och kunna beskriva och få med allt. Men jag kommer inte få med allt även om jag skriver här i bloggen.

Balerna då, dem var också så himla sjukt roliga. Jag hade aldrig kunnat tänka mig att det kunde vara såhär roligt. Men jag är glad, det är jag. Jag är glad att jag tog studenten det här året och inget annat år. För då hade man aldrig fått varit med så härligt folk absolut, hade inte velat tagit studenten någon annan gång. Lite konstigt känns de och det är för att  vissa människor kommer man aldrig mer att se och det är lite tråkigt. Men det bästa av allt som känns så jävla bra det är att jag gick inte ut skolan som arbetslös jag har faktiskt ett jobb. Något annat som har hänt då, det är att jag kom in i Orsa, jag kom in, jag kom in! Jag tackade dessutom ja. :) Så jag är nog världens lyckligaste tjej nu!

Jag tänker inte skriva så mycket mer i detta inlägg bara visa att jag kommer igång igen och jag tänker dessutom berätta lite mer om hur balerna och själva studentdagen och allt var. Men jag gör de lite senare och dessutom så ska jag bjuda på en hel del bilder också. :) Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0