Studenten

Jag har ju som sagt tagit studenten och det känns så otroligt bra. Jag kan äntligen slappna av igen. Eller kan jag de? I alla fall på ett annat sätt. Jag har ändå ganska fullt upp, jag ska försöka ta körkortet, jobba så jag får pengar, resa utomlands, gå på lady gaga, kanske till storstaden, kolla upp lite och dessutom med nästan 100% flytta här ifrån för att plugga vidare till hösten så man kan säga att min sommar är fullt upp hela tiden i alla fall men inte alls med samma stress som skolan bär med sig.

Studenten var i alla fall rolig:
  • Champagnefrukost (Med klassen, god mat och med bästa klassen)
  • Flak in på morgonen (Skrek och vinkade till folk och visselpipan i högsta högg)
  • Aulan (Spelades musik och hölls tal, så himla bra!)
  • Utsprunget (Sjung studentsången och var jääätte glad!)
  • Träffa släkten på skolgården (Fick massa blommor och gosedjur m.m även togs de lite kort)
  • Åka FLAK (Roligaste jag någonsin gjort!)
  • Ramla
  • Åka Hem till släkten för middag och allt.
  • Stan och förfest
  • Österäng
  • Trappan
Jag kunde inte ha haft en bättre student och jag är så nöjd med den. Ett extra + för att jag har världens bästa släkt och familj också som gjorde de hela mycket bättre. Min släkt är så jävla rolig så de finns inte, min farfar gjorde så att jag skrattade så jag började gråta och fick ont i magen. Jag bjöd gubben på en grogg som han spillde ut över sig själv men han gjorde så de hela blev mycket roligare. Jag vet inte vad jag ska säga mer än såhär om min älskade studentdag förutom att den var helt underbar och att jag kommer minnas det för resten av mitt liv. Tack för allt!






Nu har jag i alla fall tagit mig i kragen och berättat lite om min student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0