Stressar upp mig själv

Inte alls bra, jag behöver egentigen semester så jag kan vila i från vardagen lite grann. Men men, den som väntar på något gott... Pappa åker bort och jag tror inte att jag kommer hinna med körkortet innan sommaren är slut. Men vad gör jag? Jag får helt enkelt försöka göra det bästa utav situationen. Jag måste lugna ner mig, måste ta mig lite egen tid och jag måste nog ta de lugnt så jag kan klara av det här. Jag lägger alldeles för mycket press på mig själv och det är nog bara och inse att jag inte kommer ha det klart innan sommaren är slut som jag hade tänkt det ifrån början. Inte stressa iväg det utan ta den tid som krävs och som jag behöver så kommer det nog att gå galant om inte annat, så får jag fortsätta med mitt nere i Orsa. Nu ska jag ta mig lite tid och kika på något avsnitt av The O.C så jag har lite annat att tänka på en stund! :)


Såhär nöjd tänker jag känna mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0