Sommaren är underbar!

Vad jag mår bra och vad vädret har varit kanon och vilka underbara dagar och kvällar jag har fått uppleva såhär på sommaren så det är inte klokt, jag är så otroligt nöjd. Det är de här som jag älskar och jag njuter varje sekund! Åkte iväg till önsjön med måds bror, kompis, måd och Nina ikväll och kikade läget och det var faktiskt ganska trevligt.


Har klent med bilder att bjuda på men här har vi en bild från förra sommaren och det är nere i badhusparken såhär lite på kvällskvisten, väldigt fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) det finns nog alltid någon som skriver taskiga kommentarer men fattar nt riktigt varför (?) :/ aja harre så bra :)

2009-06-30 @ 09:18:39
URL: http://ellinoractress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0