Promenad

Jag har nyss kommit hem ifrån en helsike långt promenad med en liten vilostund nere i badhusparken där vi bara satt och pratade lite och njöt av solnedgången eftersom den faktiskt gick ner där på slutet och det blev kallt. Men jag tackar veronica för den härliga studen och nu kan jag också meddela att midsommar är bestämt. ;)

Jag gillar att gå promenader, specillt om man har någon att gå med och man bara kan prata av sig om allt mellan himmel och jord. Gud vad härligt det är och gå promenader då och när det är lagomt varmt och fint väder, fina sommarkvällar speciellt. Det är något av en hobby som jag har men det blir tyvärr inte speciellt ofta så då är det extra roligt när det väl händer.


Promenixa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0