Ny vecka!

Ja, man blir minst sagt dagvill när man inte går i skolan längre. Men nu är det måndag igen och en ny vecka har börjat. Förra veckan gick ju minst sagt fort eftersom jag ändå var sjuk större delen av den men då tycker man ju att det ska gå sakta men det gjorde de verkligen inte. Idag ska jag slinga erikas hår, det är i alla fall vad jag har inplanerat resten återstår väl att se. Man kan ju undra varför hon jämt vill att jag ska slinga hennes hår!? ;) Jag är ju inte direkt bra på det om man sääger som så.


Här har ni oss, dom två blondinerna!

Kommentarer
Postat av: erika

FÖÖÖR ATT DU ÄR BÄST, DIN DUMMER! :D

2009-06-16 @ 16:40:23
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0