Min hals dödar mig!

Jag mår inte så bra idag. Min hals är värre och de låter jättekonstigt när jag pratar och typ får hosta ibland, inte alls bra så att säga. Eftersom jag har ett jobb där det kan bli mycket bakterier då vi håller på med mycket mat och allt, alltså max hamburgerrestaurang. Så valde jag att sjukanmäla mig idag då jag inte mår bra alls och kan inte gå till jobbet och låta såhär och må såhär det känner jag själv att de skulle jag inte klara av och jag tror inte att kunderna eller någon skulle gilla det. Längesedan jag har varit såhär, men skolan är över och jag kan slappna av så de bryter väl ut på det här viset.


Jag och min donna, hon piggar alltid upp de hela!


Kommentarer
Postat av: erika

det är nog mig du ska skylla på, min sjukdom sprider sig :P

2009-06-09 @ 13:54:20
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0