Jobb hela dagen lång!

11-19, så jag har inte kunnat gjort annat idag och nu sitter jag här i handduk och har nyss duschat. Innan de så har jag stökat med en massa papper och nu ska jag bara ta de lugnt, se på något avsnitt av min favorit-serie och kanske läsa lite teori jag måste ta och köra stenhårt på det här nu. Det har varit en lång dag och den ska jag avsluta med lite varm nyponsoppa och glass, det behöver jag kan jag säga. Jag lovar, lovar att det ska bli bättring på det här framöver. Jag får mer tid i veckan och kanske redan i morgon? ;)

Jo men just de, har förresten sökt om ledigt nu. Den 20-24 juli så jag hoppas jag får de nu så jag kan ta en liten tripp med min erikis till huvudstaden det vore inte alls fel. ;)


Studenttiden!



Kommentarer
Postat av: erika

hihihi, vi hoppas på det! :D

2009-06-13 @ 23:49:47
URL: http://erikali.blogg.se/
Postat av: åsa

Vart jobbar du? :)

2009-06-14 @ 10:20:37
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0