Innan läggdags!

Så tänkte jag bjuda på en del svar på vad jag tycker om lite sommarfrågor. (:


Bikini eller baddräkt? - Bikini solklart!

Hängmatta eller solstol? - Solstol.
Brunt eller blont hår? - Blont!
Shorts eller kjol? - Det beror lite på, men helst kjol.
Linne eller T-shirt? - Jag föredrar faktiskt t-shirt.

Utsläppt eller uppsatt hår? - Utsläppt nog, de e alltid fint.
Brun eller vit? - GYLLENBRUN!
Att bada i saltvatten eller sötvatten? - Sötvatten egentligen, men salt eftersom man blir mer brun då.
Sommarfärg? - Gul!

Liseberg eller grönalund? - Båda, fast jag är inte så förtjust i karuseller.
Sommarsöt eller sommarsnygg? - Ehum, båda?!
Varmt eller svalt på sommaren? - Hot, hot, hot!
Soligt eller molnigt ? - Soligt!

Hav eller sjö? - Havet
Cola eller fanta? - Cola
Flipflopps eller ballerina? - åh, de beror på vad man ska göra.
Båt eller husvagn? - Båt!
Bada från strand eller brygga?  Bada från stranden
Solbrända killar eller kritvita killar? - Solbrända, helt klart.
Tälta eller sova inne? - Sova inne..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0