Fullt upp idag!

God morgon!

Sovit gott? det har jag, fast jag drömde att jag hade missat frisörtiden. Men jag är uppe nu och har inte alls missat tiden, har nyss käkat lite så magen fick i sig lite mat. Idag har jag ganska full upp. Jag ska fräscha till håret nu 09.15 efter det ska jag köra lite bil med pappa och klockan 12 ska jag iväg och jobba till 4. Men det går nog bra efter de ska jag väl små packa lite inför i morgon och bara ta de lugnt tror jag. Det kan jag nog behöva eftersom jag har haft en hel dag åt sånt här! ;) Men jag hoppas det blir bra och det blir det nog, i morgon är det midsommar gott folk!


Ska försöka bli något såhär fräsch i håret igen, måste piggas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0