Fortfarande inte bra!

  • Nu ligger jag här igen och är inte alls kry. Det har varit bättre under dagen men nu fan i mig är det lika sämst igen. Dunder förkyld och har feber igen, inte alls bra. Så det blir mer eller mindre ett lite deppigt inlägg igen och det är väl en stor anledning till att jag inte har bloggat något idag heller. Kok-het är vad jag är över hela kroppen och framför allt mina läppar är alldeles varma. Väldigt kyssvänliga, haha ;)
  • Tänkte tala om att jag har köpt hela The OC boxen idag och smycken för mitt presentkort som jag fick på guldfynd, det blev en klocka och ett armband. För någon dag sedan köpte jag också en kavaj och en läcker randig tröja. Men nu ska pengarna sparas och vi fick tillbaka skatten igår och jag är nöjd, tackar absolut inte nej till det.
  • Jag har sett på två filmer idag också, ''Vi hade i alla fall tur med vädret igen'' och ''Pojken i randig pjyamas''. Första filmen var ganska rolig så det var bra men den här andra var ganska hemsk men ändå bra, den är absolut värd att se i alla fall.
  • Tänkte avsluta med att säga att jag har frågat min Erikis om hon vill följa med till Stockholm i några dagar i Juli och det ville hon. Så antagligen så blir det några dagar i stor staden med min Erikis och de gillar jag jättemycket!




Titta vad vi köpte idag, guuuuud så god den var säger jag bara! <3

Kommentarer
Postat av: erika

hihihihi, kuuuul!:D och jag vill låna OC när du är klar om jag fåååår.

2009-06-11 @ 11:42:14
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0