Filmdag!

Idag har jag försökt att vila upp mig så mycket de går och jag har märkt resultat. Jag mår mycket bättre och har ingen feber så jag är mycket, mycket glad. Kollat på en del avsnitt av The O.C också och är inte det helt sjukt bra? Bara kollat på massor av olika hela dagen.

Vi har ju nämligen köpt en kabel så vi kan koppla mellan datorn och tvn så vi har tvn som skärm och det är ju helt underbart. Jag har också kollat på twilight och nyss kollade vi på senaste arn filmen som jag tyckte var otroligt bra måste jag säga men ett hemskt slut. Vilket jag tyckte var mindre bra eftersom jag inte riktigt gillar sånt :( Men annars hur bra film som helst. Tror att vi ska sätta igång ännu en film nu och de säger jag inte nej till men jag hoppas inte det är lika sorgligt. Förlåt att jag har varit en dålig bloggare och bara gör ett om dagen ungefär.
Det blir bättre, jag lovar!



Kommentarer
Postat av: erika

O.C :D :D <33333

2009-06-11 @ 23:35:31
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0