Eftersom det var ett tag sen

Så tänkte jag bjud på en liten lista om ni orkar läsa ;)

1. Hur gammal är du om fem år?
23 år
2. Vem var den sista du träffade? - Mamma
3. Hur lång är du? - Liten och söt, 153cm
4. Vilken var den senaste film du sett? - Hm, jag minns inte vad den heter.
5. Vem ringde du senast? - Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Haha, jadu jag orkar inte kolla de :)
7. Vad är dagens planer? - Dagens var en tripp på stan och kvällens är filmtajm
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Det beror på vem jag ska ha tag på och vad de gäller, men mest sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Skilda
10. När såg du senast din mamma? - Nyss
11. Vilken ögonfärg har du? - Blå/gröna
12. När vaknade du idag? - Halv elva :)
13. Har du någon gång hittat en katt? - Jao faktiskt.
14. Vilken är din favoritplats? - I min sääng ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? - Trånga utrymmen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Utomlands eller i någon större stad i Sverige.
17. Vad skrämde dig som barn? - Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? - hm, en sak jag kollade på nyss ;D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Naae.
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Båda!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Lite kläder på i alla fall ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 3
23. Hur många landskap har du bott i? - Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Ja, de har väl hänt :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Skor eller strumpor, hatar att vara barfota och fötter överhuvudtaget!
26. Är du social?- Det beror på vilket hurmör jag är på ;)
27. Vilken är din favoritglass? - åh gud så svårt, kanske...mjukglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Shoppa, shoppa, shoppa och resa, resa, resa.
29. Tycker du om kinamat? - Ooohjaaa!
30. Tycker du om kaffe? - Ja faktiskt :)
31. Vad dricker du till frukost? - Mjööölk
32. Sover du på någon särskild sida? - Mest på höger och på mage
33. Kan du spela poker? - Nepp
34. Tycker du om att mysa? - Ohyes
35. Är du en beroendemänniska? - Ibland kanske ;)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja men de gör jag :D
37. Vill du ha barn? - Jappala, men inte än dock.
38. Kan du några andra språk än svenska? - dålig engelska och något enstaka ord i franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? - Hm, det beror på. Men mest havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder
42. Äger du dyra smycken? - Ja , något äger jag.
43. Har du någon gång testat narkotika? - Nej nej nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Yoghurt!
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Undras på fan om de inte är Erika? :D
46. Välj ett ärr på din kropp? - Ehum...
47. Vad har du för ringsignal? - Låten till The O.C California
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Jo, jag tror de finns nere i källaren.
49. Flirtar du mycket? - ;) *flirt flirt*
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - Ute
51. Kan du byta olja på bilen? - Kan jag nog!
52. Har du fått fortkörningsböter? - Nej inte än  ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? - Körkortsboken
54. Läser du dagstidningen? - Jag är väldigt dålig på de.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej, inte längre.
56. Dansar du i bilen? - Inte direkt då, ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - Rix FM!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Hm, arbetstider kanske.
59. När var du i kyrkan senast? - Oj, de minns jag inte.
60. Vilka personer utmanar du? - Alla de som har en aning tråkigt :)

Nu blir det filmtajm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag tänkte bara tipsa dig om Gratis-mode, som är en jättebra sida där poäng=presentkort. Poängen får du genom att klicka på lite reklam, så det är busenkelt! Du får välja bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! (ca 60ställen) Bli medlem här http://www.gratismode.se/?c=11878 .



En annan bra sida är http://www.freestreet.se/?r=147 som är alldeles ny och också är jätte bra :D



Även denna http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201 är grymt bra också! Den fungerar på samma sätt som den första! Lycka till nu =)

2009-06-23 @ 01:29:05
Postat av: Blitzenkrona

haha tar åt mig lite åt att du känner någon som fyller år samma dag som dig;)

2009-06-24 @ 23:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0