Det tar kål på en att vara student!

Gud vad dagen har rullat på idag då, vilken fart! Jag har ringt en hel del samtal som behövdes uträttas idag och det gick väl ganska bra lite klarnare blev man ju i alla fall. Det som fattas är att jag måste ringa ett samtal lite senare i veckan också eftersom det ända samtalet jag ringde så fick jag prata med någon strulkärring. Mamma hjälpte mig att ringa de övriga samtalen. Men i morgon ska jag nog uträtta en del ärenden på stan som jag inte hann med idag men de ska jag nog försöka fixa i morgon. Efter det här så har jag jobbat lite grann ikväll.

Men nu är det något allvarligt fel på min hals, det gör inte direkt ont, fast de gör de ändå och typ kittlas och allt vad de gör och är alldeles röd. Otrevligt är i alla fall vad det är och det är väl för att jag har varit ute och festat så mycket och gjort allt vad en student gör så nu tar det väl kål på mig. Nej, dags att njuta av resten av kvällen! ;)


Mitt fina plakat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0