Tänkte vara lite snäll! ;)

Jag vet inte hur jag ska uttrycka de, men tänkte bjuda på en liten lista för dom intresserade i alla fall, haha.

SVARA ÄRLIGT;
1. Tycker du om någon nu? Nepp, tror inte de (:
2. Har du skolkat? Det har hänt.
3. Varmt eller kallt? Varmt!
4. Soligt eller regn? Soligt
5. Fanta eller cola? Cola
6. Är du nyttig av dig? Nej

OM MIG;
1. Fullständiga namn? Mikaela Madeleine Ingelsson
2. Vad heter dina syskon? -
3. Vart bor du? Östersund, i alla fall just nu.
4. Hur många barn vill du ha? Typ två.
5. Vill du gifta dig? Yes.
6. Favorit årstid? Sommar
7. Humör just nu? Lite seg men bra :)
8. Sugen på just nu? Chooklad och fest!


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA;

1. Pussat någon? Nej
2. Sjungit? Jappala ;)
3. Blivit kramad? Ja
4. Kännt dig fånig? Nej
5. Saknat någon? Yes
6. Dansat galet? Nej
7. Klippt håret? Naej ;)
8. Gråtit? Nej
9. Pluggat? Naej.

GREJER;
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nej
2. Har du en hund? Nej, tyvärr. :/
3. Sover du helst ensam eller med någon? Beror lite på, är det någon jag tycker om så tycker jag självklart om att helst sova med personen.
4. Tror du på spöken? Ja, det gör jag faktiskt.
5. Är du mörkrädd: Naa, ibland kanske.
6. Blev du nöjd med skolfotot? haha, nej verkligen inte. Tur de var de sista ;)
7. Är du morgonpigg? Joorå ;) ibland så!

 


Soooooooooolen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0