Stockholm dag 4!

Sista dagen som vi hade här i Stockholm eftersom vårat tåg gick halv sju på morgonen tillbaka så då hann vi inte göra något. Men sista dagen valde vi att åka in till gamla stan och bara mysa runt på gatorna där. Kvällen spenderades i soffan eftersom vi blir helt utmattade efter att ha varit ute och gått varje dag. Jag och moster såg också en krokodilfilm och de var den sämsta filmen jag har sett på länge måste jag säga. Jag älskar Stockholm, jag trivs ändå på något vis där!


gamla stan








Vi köpte blommor till dom som tack för allt!


& Jag fann kärleken! ;)

Härmed avslutar jag berättelsen om stockholmsresan.
Alla bilder och de finns på min facebook. Jag hade de verkligen toppen, tack vännen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0