Stockholm dag 2!

God morgon! Hoppas ni har sovit gott, nu tänkte jag berätta om dag 2 i Stockholm.

Jag sov inte så jättebra men vaknade i någorlunda bra tid eller ja... de var kanske lite tidigt där vid nio-tiden någon gång. Vi gjorde oss färdiga och åt frukost. Efter de så skjutsade moster och Jon oss till ett köpcentrum i Kista. (Jag, Erika och Moa) Där inne gick vi runt i lite olika affärer och visst blev det lite shopping för oss efter ett tag bestämde vi oss för att fika innan vi skulle ta någon mer affär och sedan ringa efter skjuts så de fick komma och hämta oss igen. Vi hade en lugn hemmakväll eftersom man blir trött av att gå i affärer hela dagen. Vi hade även varit ner och köpt godis och kikade på tv hela kvällen.


Ödlan deras


Ormen


Erika, Inne på dinsko i kista.


Jag & Moa i Kista.


Kista


Slöa efter shoppingen.


Moster lagade god mat.


Kaninen och Moster, sååååå söta!


Jag & moster!


Jon




Köpte godis


Tog de lugnt och tittade på tv resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0