Sthlm i mitt hjärta!

Jag är hemma och välbehållen och jag kom givetvis hem med lite påsar med en del shopping. Jag shoppade också en väldigt fin sak till min mamma som jag kan visa lite senare och en underbar tvål till min kära fader. Jag tyckte att de kunde behöva sig en present. Jag tänkte visa bilder och allting senare, liksom berätta om resan. Men jag kan tala om att vi har hunnit med grönan, shopping och en sväng till gamla stan och dessutom umgåtts med min moster och resten.

Jag är ganska trött och tar tag i allt lite senare. Nu ska jag fortsätta att mysa på här i soffan. Jag kan ändå säga att jag inte villa åka där ifrån, jag hade kunnat stanna kvar i sthlm flera veckor till om det vore så. Jag trivs faktiskt där och jag kommer nog att befinna mig där om några år. Men tyvärr så var man tvungen att åka hem då jobb och lite annat kallar på en.


Plattan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0